Nie mam flash magenta z maimeri olio HD wiec ciężko mi porównać. Patrząc na wzornik w necie to z tych co mam najbardziej podobna do
Maimeri Classico (256) - ciężko mi teraz przy sztucznym świetle złapać kolor (aparat przekłamuje)
- Meimeri.jpg (22.45 KiB) Przeglądane 12102 razy
Dość podobnie wypada Maimeri Mediterraneo
- Meimeri medit.jpg (20.67 KiB) Przeglądane 12102 razy
Trochę mniej jaskrawa ale genialna w malowaniu Magenta Michael Harding
- MH.jpg (23.59 KiB) Przeglądane 12102 razy
a tu W&N i wszystkie jak na mój gust dają po oczach. Mocne pigmenciki
Permanent Carmine najbliższy intensywnym różom.
- WN.jpg (60.62 KiB) Przeglądane 12102 razy
Scarlet tak daje po oczach że ciężko się na nią patrzy a na zdjęciach tego nie widać. Podobna jest do Vermilionu Rembrandta 311 jak nie taka sama
Zdjęcia nie oddają kolorów ale może coś pomogą. Jak będziesz chciał to jutro wstawię fotki robione przy świetle dziennym.
Nie wiem jaka to paleta typu "high key" wiec nie pomogę
Pewnie dlatego, ze ja wszystkie kolory gaszę
Wszystkie te kolory w połączeniu z mocnymi żółcieniami dają żarówy
Maimeri – Magenta 256, Provence Rose Lake 213 ; Michael Harding –Magenta; W&N Permanent Carmin 479 mają odporność na światło na trzy plusy, czyli najwyższą, gdy Olio HD Flash magenta tylko na jeden, czyli najniższą.Ciekawa jestem co to za pigment jest taki nietrwały? Mam przypuszczenia że to to samo co w alizarynie W&N też taka słaba odporność. Szukałabym magent quinacridone. Natomiast w niebieskich zieleniach turkusach phthalo są równie odporne jak i intensywne w barwie.
Postaram się do niedzieli wrzucić kilka fotek innych mocnych kolorków. Dzisiaj niestety nie dam rady...muszę jechać do mamy...złamała nogę przez tę ślizgawicę